tisdag 6 december 2011

måndag, eller nej vänta..

Det är ju tisdag idag. Dagarna sitter ihop just nu, känns som om allt bara rullar på, och fort går det. Jag har snart vart här i två månader, dessa två månader har gått så otroligt fort!! Tror att mina tio månader jag har kvar kommer gå lika fort.

Kvällen spenderade jag med min värdmamma. Vi åkte till wal-mart och köpte julklappar till barnen. Det tog ungefär 1 h och 30 min. Efter det åkte vi och handla lite mat. Anldeningen till varför jag åke med var för att jag behövde köpa ett läpp balsam, berättar det för min värdmamma och då säger hon att jag kan få ett av henne. Så ja, jag hade ientligen inte behövt följa med meeeen det var rätt trevligt att komma från huset en stund!

Nu ska jag kolla på "Värsta pojkvännsakademin" och sen sommna! Hoppas på mer än 3 h sömn denna natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar