tisdag 20 december 2011

Den lyckligaste människan har inte allt...

...Men jag är så jävla lycklig just nu. Köpte precis en ny väska! Råka göra sönder mina i helgen, så var i stort behov av en ny, hittade en perfekt på Sears! Där jag även hittade en kjol jag kommer ha på jul/nyår. Ska nu bara hitta passande tröja och strumpbyxor.  Ientligen borde jag sluta shoppa, jag shoppar helt onödiga saker mestadels, jag köper aldrig vad jag egentligen behöver.  Vad jag verkligen behöver just nu är ett par solglasögon ( hitta ett par jag funderar på att köpa inne på sears) Body lotion från body shop, eftersom mina ben kliar något soppas just nu! (Julens dofter, vanlij!!!)  och basic t-shirts som jag kan ha under dagarna när jag leker med barnen. Tröjor jag inte behöver vara rädd om. OCH sist men inte minst så är jag i stort behov av ett par skor. Mina converse är smått trasiga. och smutsiga. och fula, en gång i tiden vart dem rosa, nu är dem mer gråa.

Nu blir det lite julkalendstitande, lite städande och sen sova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar