onsdag 21 mars 2012

Ojsan!

Hejhopp! Ber om ursäkt för att jag vart så oförskämd och inte bloggat på ett bra tag!!  Har jag någon bra anledning tro? Nepp! Bara lathet!

So what's up?! Tja, Helgen spenderades i Indian hos min värdmammas föräldrar. Det firade födelsedag och St patricks day! Vi han även med att få håret fixad (jag gjorde sliiiiiiingorr!!! :D )! Göra en photoshoot för familjen och leka med alla kusiner! Oerhört trevlig helg dock oerhört intenssiv, är grymt trött nu! Vi kom hem runt 1 igår natt, vart en lång bilresa hem, det blev ett stopp i Ohio för att träffa Aunt debbie och Aunt Wendy, härliga damer måste jag erkänna!

Något annat som vart helt amazing denna helgen var vädret! mellan 25-28 grader varje dag, solen sken konstant, ah! Vad gör jag? jo tänkte sola en stund, blev nog 2 h och reslutat? wazzup tomato?! HAHA, herreminskapare vad jag brännde mig! Men de var det värt, för nu är jag lite småbrun i ansiktet, armar/axlar och urringnings-området!

NU DÅ?! Jo, sängen, 90210 på webb och sen blir det nattis!  Hoppas på en piggare Olivia i morgon, för idag vart jag enbart trött, gäspa konstant hela dagen. Kaffe? nänänänä, det hjälper då inte när man sovit 5 h.

Och för att göra mitt inlägg lite mer roligt och spännande ska jag slänga upp ett par bilder från helgen! (Så dem som enbart tittar på bilder får något att titta på!) 

Grattis Quinnie!!

Happie baby!

Hur många vuxna krävs det för att figure out en leksak? Jo, tre! Jag, Min värdmamma och hennes mamma satt ett bra tag för att försöka lista ut hur denna Cupkace play-doo saken fungerade! haha!

Lite smått brännd! Fint tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar