lördag 24 mars 2012

Amrekanare kan inte köra bil!

Alltså, hur kör människorna här?! Får ju tvärnita flera gånger för att vissa gör filbyta lite sådär hejvilt här i trafiken. Brutalt faktiskt! Idag skulle jag göra lite ärenden, jag kör oftast i mitten-filen för att inte göra några sådanadära galna filbyten som alla andra gör, jag kör, håller ögonen frammåt, och helt plötsligt POFF kommer en bild från ingenstans flygandes framför mig. Snacka om att bli ställd? Jäklar vad jag fick bromsa. Alltså, det var ingen framför mig, så han kunde ju förfan kört 5 meter och sen gjort filbyte? Jäkla pucko! Åh, sånt gör mig så jävla irriterad! Nåja, jag överlevde, antar att det är huvudsaken?

Vill bara meddela att jag saknar denna tjejen otroligt mycket! Dock syns vi om ca 3 månader! :D:D

Annar då? Jag gick till en "Mynt automat" för att resna spargrisen, visade sig att jag sparat ihop dollar i enbart mynt! Kan stolt ge mig själv en klapp på axeln! Där blev jag genast dollar rikare!  Kan behövas nu, sitter och kollar på hotell i New york över en natt när Malin  kommer hit, men fyfasiken, allt ligger mellan   3-400 dollar, vilket jag inte känner för att lägga på en natt.  Får se, kanske bara åker in över dagen och kollar på alla sevärdigheter!

Nu blir det käk och sen en fiml eller två på tv! Ska upp tidigt i morgon för att göra en CPR-class på gymmet! Alltid bra att färska upp minnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar