söndag 25 mars 2012

CPR, skype och LYCKA!

Ja, ställde alarmet på 06:30 i morse för att gå upp och göra mig redo för 5 h CPR-class. Var lite tveksam innan jag väl lämnade huset om jag orkade spendera halva lediga söndagen på de, men jag bet ihop, satte mig i bilen och brumma iväg till gymmet. Väl där så var de inte så långtråkigt jag hade trott. Det var faktiskt roligare och med underhållande än jag kunde tänka mig, föreläsaren var sjukt dyktig, sa massa senarion, vad man gör vid olika tillfällen och så. Han prata även om tecken på hjärtattack och stroke, även skillnad och sådant. Mycket lärorikt!!

Skypea med mamma precis, fick veta att jag får massa pengar tillbaka från förra sommarens jobb, blir lagom till sista-minuten-shopping innan jag far hem till Sverige igen! Ska skypea mid Viktoria nu, men den röven logga ur skype... Håller tummarna på att hon klickar på "Log in" så vi kan få oss ett snack!

Annars händer det inte mycket här. Ska nog ta en springtur senare, om vädret tillåter, har regnat konstans hela helgen. Så har blivit till att hålla sig under tak! Ikväll blir det lite film på tv! Om jag inte minns helt fel går bridget jones dagbok runt 9 tiden, eller om det var mamma mia! filmen kanske? Vet att den gick igår ialafall. Hoppas på det bästa när jag slår på TV:N!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar