tisdag 27 mars 2012

Ingen kan vara nere med en ballong!

Dagen har nog vart lite upp och ner,  Vissa stunder har allt vart jättebra medans vissa stunder har jag kännt att jag bara vill lägga mig ner och sova! Kanske det har att göra med att min hals börjar svida mer och mer för varje gång jag sväljer? Kanske för att jag tränade både igår och idag medveten om att min hals inte är i toppklass? Vems fel är det? Jo, mitt alldeles egna, har hört att man lär sig av sina misstag? Hoppas  jag lär mig snart att inte träna med ond hals!

Prata en stund med Sara i telen, det är inte alltid lätt att veta hur man ska hantera vissa situationer som au pair, därför oerhört skönt att prata med någon som vet vad man går igenom, eller kanske rent av vart i samma situation!

Idag när jag kom upp från mitt rum sa mitt äldsta värdbarn något jag tyckte vart jätte gulligt "Hey Olivia, we just took a quick bath, and we swimmed around like mermaid's, you know, like the movie with Ariel and Sebastian" Haha, hon är både söt, min lilla 3 åring! Fick även busat lite med henne innan jag skulle gå och sova! "Olivia, look at me" "Olivia, throw Donald up in the air" "Olivia, why you gonna eat a banana?" Haha, underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar