onsdag 14 mars 2012

Glasögon? Träning? webb-tv?

Vad är det för fel på mig och relationen till mina glasögon?! Jag hitta dem idag längst ner i min byrå, har letat som en galning efter dem i flera veckor! Men nu till ngågot jag nyss gjorde, jag dricker grönt té på kvällen, det får mig att somna som en bebis, men ialafall, så fort jag dricker från koppen så måste jag ta av mig mina glasögon?! Vad är det för jäkla påhitt? Är det bara jag som gör så? Jag vet att jag gjort så vissa mornar när jag druckit kaffe och så, men vafasiken?! Något jag borde sluta upp med!

Drar till med en övertrött Olivia på bild, lagom lycklig eftersom solen brännt lite på kinden idag, ca 25 grader varmt. Vem fan klagar då lixom?!  Tog bilder på mina söta flickor förut, ska bara ladda kameran så jag får in dem i datorn! 

Nu blir det Top modell sverige, min dagliga dos av Vakna med the voice och lite nagelmålning!  Förövrigt körde jag en killer-work out förut, körde nån jädrans aerobic på on-demand fitness saken vi har här hemma, och jäklar vad det vart svettigt i källaren när jag var färdig! MEN vill man vara fin får man fan lida pin, right?  Ska se om jag pallar köra morgon träning i morgon och fredag, för känner hur mycket mer energi jag får av att träna på morgonen, hela förre veckan gjorde jag morgon prommis/jogging, och jag behövde knappt kaffe för att piggna till efter de. Fett värt faktiskt! 

Tack och hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar