söndag 1 juli 2012

Söndag,

God kväll!
Just nu sitter jag i ett grönt rum i Indiana hos min värdmammas föräldrar. Ska snart hoppa till sängs och drömma mig bort. För ikväll har jag ingen bok att läsa..läste precis klart "Baerd to you"  bra bok, inte lika bra som 50 shades trilogin, men bra. Ska se om jag kan hitta någon ny, bra bok i veckan, har kommit på att det är otroligt skönt att slappna av med en bok på kvällen eller någon dag då jag inte har mycket för mig.

I Lördags gjorde jag mitt hår ännu blondare! Jag gillar't, jag fasade så över hur mycket kortare frisören skulle klippa det. Till min förvåning klippte hon ca 0,5 cm, gjorde min dag ännu bättre! Älskar längden på mitt hår nu! Vill ha det ännu lite längre! Sen är jag nöjd, eller...?  Är jag någonsin nöjd? Haha, nej. Alltid är det något jag kan göra bättre, något jag borde gjort på ett annat sätt eller något jag inte borde gjort alls för att saker ska bli bra. Men jag lär mig av mina misstag och börjar inse mer och mer att jag aldrig kommer vara fullt nöjd med vad jag gör och det som händer, bara att acceptera det och gå vidare!

Blondare! Och tröttare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar