lördag 7 juli 2012

I'm wide awake...

Lördag. Halv fyra. Pyjamasen är fortfarande på. Kan inte annat än att älska denna lata lördag. Började dagen med ett maraton av "Suits" på TV ondemand. Den serien är inte att leka med! ojoj! Har fått gjort klart en av mina inlämningar. Ska alldeles strax börja på den andra...tror jag...om det inte är något roligare på TV!

Killen till höger, ojoj säger jag bara!


I onsdags var det 4th of July, USA's nationaldag! Den firade jag med Elina, Sarah, Sandra och hennes vän Petra. Det blev parad, matlagning, dopp i polen och fyverkerier! Det var rätt konstigt att sitta och titta på fyverkerier i 30 graders värme, när jag är van att ha mössa, vantar och vinterjacka på mig vid nyår!

Fyverkeri!!


Fredagkväll spenderade jag med Elin! Det blev en fet hamburgare på Green turtle och sen bio, Magic Mike! Jag han även med en sväng till gymmet och en tur in på DSW, där jag köpte en ny väska! Love it! Spendera dock hela veckolönen i går, så får leva otroligt snålt i veckan. Men vad gör man inte för en snygg väska?  Och nu då? Resten av min otroligt lata lördag ska jag nog spendera med mitt kaffe i soffan under mitt täcke med Harry potter och den vises sten, tror det är den som går på tv nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar