söndag 3 juni 2012

Yellow dimond's in the light

Min helg hart vart helt suverän. Har skrattat så jag fått ont i magen flera gånger. Härligt! Spenderade Fredagskvällen med Sara, det blev bio och middag på Chilli's, vi såg "The Dictator" Brutal?!??? Jävlar, vissa skämt visste jag knappt om jag kunde skratta åt ju! hahaha!

Rätt söta, Aight?


Lördag blev det först Zumba på Sara, sen grekisk lunch på ett mysigt ställe,Kvällen spenderades med Sara och Elin på min 2 årings födelsedagskalas. Efter lite mat och tårta gick vi 3 tjejer ner till mitt rum och inspirerades av några videos till "Call me mabey" och gjorde till slut våran egen. Kan erkänna att den är grym!!

Idag, Söndag har vi vart i Riserstown (?) och gjort manikyr, kan erkänna att mina naglar nu ser riktigt späxiga ut! I like it! Sen vidare till Paper Moon och käka Machos Nachos. 

Tummen upp för Macho's Nacho's!

Nu ska jag fortsätta läsa 50 shades of grey! Ojojo, kära nån vad den boken kan få en att inte vilja sluta läsa, som Twilight fast utan vampyrer. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar