måndag 25 juni 2012

I go to sleep.

Mondag, Ny vecka, nya tag?! Efter en helslapp helg så känns det inte så jobbigt med måndag, jag har väldigt länge ogillat måndagar enbart för att det är så jävla jobbigt att gå upp så tidigt den där första dagen efter en skön utvilande helg! Men idag var jag vaken innan väckarklockan! Det är nästan kors-i-taket-herregud-vad-händer? Haha, så i morgon kanske jag pallrar mig upp för en uppfriskande morgonpromenad?! Who knows?

Kvällen spenderas med nagelmålande, tv-tittande och läsning av "Fifty shades of freed" Är somsakt snart klar med fifty shades trilogin och det är lite sorligt. Vad ska jag nu läsa och drömma mig bort i? Får gå och se om det finns något liknande serie, som är sådär lättläst och oerhört intensiv att läsa, för då är böcker otroligt roligt måste jag erkänna!

Fin låt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar