söndag 24 juni 2012

Final Learning Essay

Ja, efter 3 h stekande i Solen kom jag på att jag måste börja skriva på min inlämning. Den ska inte vara inne förens 13 juli, men jag känner mig själv så jävla bra nu och vet att om jag inte gör det nu kommer jag börja kvällen den 13 och inse att "Shit, knakse skulle börjat dendär soliga söndagen när jag inte hade något att göra" Så nu kan jag ge mig en klapp på axeln och säga "Bra jobbat" För jag blev precis klar med en utav två uppgifter! Tog mig bara några timmar! woop!

I går (Lördag) var det LCC möte, fick träffa min nya LCC och några nya au pairer, det vart en "Toddler's Fair" på en montessori förskola, det var riktigt rolig och lärorikt! Efter mötet åkte jag med några au pairer till IHOP och käka en väldigt försenad frukost! Riktigt skön lördag.

Nu blir det lite kaffe och SATC! Skön helg helt enkelt! Kan inte annat än att gilla läget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar