onsdag 26 september 2012

Opaaaa.

Ikväll är en såndär kväll där jag känner att jag kan sitte vid datorn i evigheter. Är inte ens lite trött, vilket jag borde vara efter att ha jobbat 9 h, tvättat alla kläder, bytt lakan i sängen, kört fetaste spinningpasset och brännt mig i solariet. Det känns som jag har all energi i världen just nu, skulle kunna springa ett marathon, typ, om jag hade kontidionen till det, vilket jag verkligen inte har, dör ju efter 5 "Laps" på boxnings-passen på gymmet. 

Kvällshumor i högsta grad!

21 dagar kvar tills jag åker hem. Vanfan händer?! Hur kan ett år gå såhär fort, när jag gick i skolan gick åren så otroligt långsamt ju, varför ska detta året gå så himla fort?! Woha, 3 helger kvar i USA,  alla är planerade, ska sätta mig och skriva ner en lista på saker jag behöver köpa innan jag åker hem. Typ handbagageväska, laptop-fodral, svarta jeans och en parfym, sen tror jag att my life is compleat, eller? pfft... provpacka min resväska precis, de är ju lungt, jag har 5 kg kvar i den väskan, sen har jag en hel till att proppa full av kläder, no worries duude! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar